تغييرات در نرم افزار خودرو به صورت كاملا تخصصي براي افزايش راندمان موتور و اعمال تغييرات دلخواه بر روي خودرو  و رفع اشكالات گفته ميشود.

ما با داشتم علم ريمپ و هر چند سابقه كم از لحاظ مدت انجام اين عمر حدود دو سال(از سال 95) ولي به صورت مستمر و پيگير و حضور در تمام دوره ها و داشتن تجهيزات روز براي اين عمر سعي بر پيشي گرفتن در اين عرصه هستيم و ادعا ميكنيم كه با كمترين هزينه بيشترين تغيير و افزايش راندمان خوردو شما رو به ارمقان مياريم. كه تمام كارهاي ما با ضمانت نامه كتبي و يك سال ضمانت انجام ميشود كه جاي هيچ گونه شبه اي ايجاد نكند.

خيلي از دوستان بين انتخاب يك مكان براي ريمپ ايسيو توي شك هستن ولي اگر بخوام افرادي كه اين كار رو انجام ميدن دسته بندي كنم. كلا به دو دسته تقسيم ميشوند. افراد كه بدون علم اينكار رو انجام ميدهند به كمك نرم افزارهايي كه روي دستگاه دانلود اضافه شده و ناقص و بدون هيچ گونه توضيحي در خدمت تعميركار قرار گرفت و افرادي كه اين علم رو دارند و در دوره هاي ريمپ شركت كرده و يجورايي مثل دياگ كه خيلي جاها دارن و حتي تعويض روغني هم دياگ ميزند ولي يك متخصص دياگ بزنه با يك ناشي خيلي تفاوت هست. 

ولي دياگ نهايت يه تشخيص اشتباه ميدهد كه قطعه اشتباهي تعويض ميشود ولي ريمپ اشتباه ممكنه خسارتي خيلي بيشتر را به مشتري بدهد. 

حالا اگه بخوام به ريشه ريمپ بپردازم كلا اين كار جهت شركت خودرو در پيست و مسابقات و خارج كردن ماشين از استاندارد خودروساز هست كه افرادي كه مسابقه انجام ميدهند نياز به اين محدوديت ها ندارن و ميخوان بيشترين شتاب رو از خودرو بگيرن كه ماشين رو روي داينو(دستگاه تست گشتاور و ..) ميبرن و با تغيير در جداول خودرو به حداكثر توان موتوري كه تقويت كردن ميرسانن. 

در اين جريان افرادي كه اين كار رو انجام ميدادن شروع به آموزش تعميركارهاي خودرو كردن و دوره هايي رو براي اين افراد براي ماشين ايراني انجام دادن و ريمپ را عمومي كردن كه اين دوره ها حدود چهار ميليون هزينه داشت كه همين مبلغ باعث شد كه خيلي ها از اين دوره ها محروم شوند اما همين بازار گرم تشنه بودم تعميركارها باعث شد همه به فكر درامد زايي خود در اين بازار شوند و شروع به فروش دامپ (نرم افزار اتومبيل) ريمپ شده كردن كه اين امر باعث شد همه خود را تيونينگ كار معرفي كنن و با نصب اين برنامه هاي اماده روي ماشين فكر ميكنن ماشين رو ريمپ كرده و خودشون انجام دادن و هزينه هاي زيادي هم به عنوان اينكه برنامه ماشين را ريمپ كردن از صاحب ماشين ميگيرن. 

خوب اگر بخوام به عنوان راهنمايي كه شما تفاوت يك ريمپر حرفه اي و مبتدي را بدانيد كه متحمل هزينه بيشتر و عدم جوابگويي خوب را نشويد

كلا ريمپ ايسيو سه مرحله دارد

برداشتن برنامه خودرو و اعمال تغييرات و ريختن دامپ داخل ايسيو خودرو

برداشتن برنامه كلا به دو صورت انجام ميشود

برداشتن از طريق اوبيدي(درگاه دياگ) و ديگري روش جيتگ كه اين روش بايد پشت قاب ايسيو باز شود و با لحيم كردم سيم جيتگ دامپ را ميخونن كه تقريبا تمام ماشين هاي ايران امكان خواندن و نوشتن برنامه از طريق اوبيدي امكان پذير هست و توصيه ميشود كه از روش دانلود اوبيدي صورت بگيرد و جايي مراجعه كنيد كه از اين طريق اقدام به برداشتن دامپ و دانلود ايسيو اقدام كند

اول اينكه ايسيو كه برد اببندي شده است و اينجوري امكان اينكه دوباره ابيندي شود خيلي كم است و دوم اينكه معلوم ميشود به ايسيو دست زده شده و در بعضي مواقع ماشين از گارانتي خارج ميشود يا موقع فروش امكان شبه براي خريدار كه چرا به ايسيو دست خورده امكان است.

مرحله ريمپ يعني اناليز دامپ و شناسي ناحيه ها تغيير انها نصبت به نياز مشتري است

به طور مثال من يك ريمپر و شما به من مراجعه كرديد. حالا من بايد از شما نحوه رانندگي و توقع و نياز شما رو از ماشين بدونم. اولين اقدام نصبت به موقعيت مكاني و آب و هوايي بايد اقدام به اصلاح كاركرد فن نمايم و بعد بايد توقع شما را بدانم كه شما نياز به شتابگيري داريد(صفر تا صد) يا نياز به حداكثر سرعت داريد كه اخر سرعت تان بيشتر شود. يا نياز داريد كه موقع كولر گيري ماشين سرحال تر باشد و فشار روي ماشين نباشد يا نياز داريد كه موقع زياد بودن سرنشين هاي خودرو ماشين بتواند كه سربالي رو راحت بالا برود و …

كه تمام اينها ناحيه مختلف هست و بايد كارهاي متنوعي رو انجام داد و زماني كه ندانيم نميتوانيم اون نياز شما رو براورده كنيم

حالا شما تصور كنيد كه وعده شتاب را به شما ميدهند ولي اين شتاب دقيقا كدوم نياز شما هست و ايا اين شتاب براي شما مصرف بيشتر به ارمغان مياورد يا اينكه بهبود كاركرد خودرو را به ارمقان مياورد.

مرحله اخر هم ريختن است كه معمولا با همون روشي كه برميدارن انجام ميگيرد.

اين تغييرات بين نيم ساعت تا يك ساعت زمان ميبرد و بايد حدود ده تا جدول را شناسايي و تغيير دهد.

حالا تغييرات توي ناحيه كاتاف و اصلاح بعضي سنسور ها و چك سام گيري هم هست كه جزو همان مراحل ريمپ هست كه نميتواند در عرض ده دقيقه  براي شما بريزد كه اين يعني دامپ اماده دارد و اصلا نياز شما را براورده نميكند.

اگر بخوام هزينه ها رو بگم اين عمر اول دست دو تا برند بود كه توافق بود هزينه ريمپ كامل ٤٠٠ تومن بلشد كه هنوز هم اين مبلغ ثابت مونده ولي براي اصلاح كاركرد فن يا اصلاح سنسور ها مبلغ نصف اين تعرفه است و تقريبا تمام حرفه اي ها همين مبلغ را مطالبه ميكنن كه نصبت به زمان و دستگاه هايي كه نياز براي ريمپ حرفه اي هست و دوره هايي كه رفتن مبلغ منصفانه اي هست كه در تعمييرگاه عاليجناب نيز همين مبلغ تعرفه ما هست كه البته براي مشتريان ثابت خود تخفيف هاي ويژه و شرايط ويژه اي براي ريمپ دارد كه در همين سايت اعلام ميشود.

قيمت ريمپ ايسيو

تا مدت محدود با %50 درصد تخفيف در اين تعميرگاه

400000 تومان

ما نمايندگي كارپلاس . كاراكال هستيم و ليست قيمت هم مشخص است ولي

تا مدت محدود از %50 تخفيف از قيمت ليست استفاده كنيد.