افزایش شتاب و کاهش مصرف

شاید غیر ممکن به نظر برسه که علاوه بر افزایش شتاب و لذت از سرعت و شتاب گیری ،شما کاهش مصرف هم داشته باشید.
ولی اینکار به صورت کاملا تخصصی قابل اجرا است اگر بخواهیم به صورت مختصر روند کار را توضیح بدیم؛
هر کدام از خودروهای نسل جدید برای کنترل اتومبیل در قسمت های مختلف سنسور های گزارشگر دارد، که برخی به ایسیو اطلاعات میدهند و برخی دیگر عملگر هستند که از ایسیو فرمان می گیرند و عملی رو انجام میدهند.
نرم افزاری که مشخص می کند عملگر ها چه میزان واکنشی از خود نشان دهند به طور کامل توسط ایسیو خودرو اجرا می شود و اطلاعات کاملا توسط ایسیو کنترل میشود.
ما برای این امر و بهتر شدن راندمان کاری ماشین ها برنامه فابریک ماشین رو از روی ایسیو ماشین باز خوانی کرده و اون تغییراتی که راننده از ماشین توقع دارد را اعمال میکنیم و برنامه رو دوباره داخل ایسیو ماشین بارگزاری میکنیم.
این عمل که کاملا به صورت علمی و با کلی تجربه روی ماشین مشتری اعمال میشود به صورت کاملا تضمینی و با یکسال گارانتی انجام میشود.
اگر بخواهیم افزایش شتاب خودرو را همزمان با کاهش مصرف سوخت داشته باشیم، ماشین حدودا چهار حالت رانندگی دارد : حالت کروز – سلو – نقطه مرگ(کاتاف) – حالت برگشت دارد.
شخص راننده مشخص میکند که از ماشین خود چه انتظاری دارد، میخواهد زمان شتابگیری (صفر تا صد) پایینی داشته باشد یا نیاز به این دارد که در هر حالتی که پدال گاز را فشار میدهید ماشین رفلکس بهتری داشته باشد یا میخواهد ماشین نرم تر و آرام تر کار کند یا ….
ما با اعمال تغییر مورد نیاز شما در ناحیه مورد نظر شما حس خوب رانندگی رو بهتون میدیم .
اما خوب این شتاب مستلزم افزایش میزان مصرف سوخت نیز هست ولی اگر کلی تر نگاه کنیم خودرو همواره توی حالت شتاب گیری نمی ماند و پس از رسیدن به سرعت دلخواه سرعت رو ثابت نگه میدارند.
با یک ترفند تخصصی و انحصاری با اعمال تغییر در حالت های مختلف ، حس لذت رانندگی همراه با کاهش مصرف سوخت رو به راننده محترم ارائه میدهیم که علاوه بر حس نفس دار بودن ماشین و افزایش شتاب و کم نیاوردن در حالت فشار(سربالایی) یا کولر ،مصرف سوخت افزایش نمیابد و یا حتی کاهش مصرف سوخت رو تجربه کنید.
#تون_آپ_عالیجناب
#ریمپ #ریمپ_ایسیو #ریمپ_تخصصی #ریمپ_ecu

یک تغییر کوچک در ایسیو ولی کلی تغییر در خودرو

توسیه میکنم حتما تست کنید و تفاوت را احساس کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

EDIT BY HamidSafa