ایسیو تمام خودرو ها از روی سنسور دمای آب میزان حرارت موتور را شناسایی کرده و فرمان شروع فن دور پایین (آرام) و دور بالا(تند) را صادر میکند.

متاسفانه محصولاتی که داخل ایران تولید میشوند به زمان شروع فن در شرایط آب و هوایی مختلف دقت نکردند و دمای شروع دور آرام اکثر خودرو های خود را روی ۹۷ درجه و دور تند را روی ۱۰۲ درجه گذاشتند؛ که با کوچکترین اختلال در سیستم فن ،ماشین جوش می آورد و اتفاق دیگری که می افتد این است که اگر ماشین روی دمای ۹۶ درجه که نرمال است خاموش شود و بعد از ده دقیقه ماشین را روشن کنیم مشاهده میکنیم که دمای آب بالای صد درجه رفته (به دلیل ثابت شدن چرخش آب) که همین امر باعث فشار اومدن به واشر سرسیلندر به واسطه حرارت بالا می شود .

در تعمیرگاه عالیجناب امکان این وجود دارد که با انجام ریمپ(بدون کوچکترین تغییرات در سیم کشی) این دما را کاهش داد، که برای طول عمر واشر سرسیلندر و جوش نیاوردن خودرو بسیار مفید است.

برای رفع این مشکل کیت کاهش دما نیز در بازار وجود دارد که در مقایسه با انجام ریمپ ایسیو برای کاهش دمای کارکرد فن اصلا به صرفه و منطقی نمی باشد.
اما مزیت های مزیت ریمپ ایسیو نسبت به اضافه کردن کیت کاهش دما :
خراب نشدن بعد از گذشت زمان
عدم افزایش مصرف سوخت
عدم مشکل در استارت به هنگام سرد بودن خودرو
این عمل به صورت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت است.
تمامی ریمپ های انجام شده در مجموعه همراه با فاکتور معتبر و با گارانتی یکساله می باشد .
.
.
.
#تونآپعالیجناب
#ریمپ #ریمپایسیو #ریمپتخصصی #ریمپ_ecu
#کاهشدما #کاهشدمایآب #کاهشدمایفن #کاهشدمایفنخنککننده #کاهشدمایموتور #کاهشدمایفنخودرو #کاهشدمایکارکردفن #کاهشدمایروشنشدنفن #کاهشدمایابپژو

این عمل به صورت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت است.

یک تغییر کوچک در ایسیو ولی کلی تغییر در خودرو

توسیه میکنم حتما تست کنید و تفاوت را احساس کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

EDIT BY HamidSafa